|
Post by konimini on Nov 6, 2014 14:50:13 GMT 2
Kiitosta vaan! Harrastepohjalta ma näitä väsään. Kustomin hinta riippuu paljon sen skaalasta, asennosta ja väristä (tai sen puutteesta), mutta noiden 1:9-hevosten kanssa parista, kolmesta sadasta lähdetään nykyään. Pienemmät ovat toki huokeampia.
|
|
|
Post by konimini on Jan 6, 2015 16:09:33 GMT 2
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on Jan 6, 2015 23:44:25 GMT 2
Hieno puhveli... Paljon fiksumman näköinen kuin alkuperäinen (tietenkin!). Tykkään tuosta väripinnasta, kun olet saanut mustaan monta eri sävyä ja maalannut karvatkin näkyviin. Tyyli on vaan niin teikäläisen oma, tunnistettava. Yksityiskohtia on vaikka kuinka...
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Jan 17, 2015 23:08:25 GMT 2
Ohhoh, vau onpas upea puhveli! Todella kauniin näköinen pinta. Itse en ollutkaan tuonrotuiseen ikinä törmännyt. Jännän näköinen kun sen korvat on piilossa.
|
|
|
Post by konimini on Jan 27, 2015 2:08:26 GMT 2
Kiitos, trista & afu! Hauska kuulla puhvelin pintaviimeistelyn näyttävän kelvolliselta - se tuossa oli hankalin osanen, kun eläin on melko lailla mattamusta. Ne korvat tosiaan jäävät tuolla rodulla usein sarvikupolin taa piiloon; hieman epäilen, ettei noiden kyvystä kuulla tai nähdä jää paljoakaan vanhemmiten jäljelle sarvien vain kasvaessa ja alas kaartuessa. Liitänpä oheen muutaman lisäkuvan äskettäin jotakuinkin maaluuvalmiuteen saamistani muutamasta. Osaa en ole itse maalaamassa ja niidenkin, jotka olen, maalaamiseen pääsemisessä saattaa kestää vielä vuosia, joten tulkoot esitellyiksi näin gessoeläiminä.
|
|
|
Post by routasusi on Jan 27, 2015 17:02:26 GMT 2
Nää on niin upeita että sanattomaksi vetää. Jos oisin yhtään rikkaampi alkoisin kysellä sulta omaa kustomi sutta kokoelmaani.
|
|