|
Post by Deseo on Oct 31, 2013 23:12:38 GMT 2
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Nov 7, 2013 12:45:53 GMT 2
Mulla ei oo oikein mitään kommentoitavaa noist hepoista, kun ihan kivoilta ne näyttää tällasen "maallikon" silmin haha STS:llä pyörii tämmönen kuva Vaikuttaa ainakin mun mielestä tosi lupaavalta. Pakkohankintoja on maaorava ja oravasaimiri (eli tuo "herra tossavainen" : D ). Myös gibbonit on ihanat<3 Haluaisin nähdä minkälainen toi lokki on luonnossa, koska tossa kuvassa toi asento näyttää niin vaikeelta sijoittaa mihinkään hyllylle.... Ja VIHDOINKIN valkohäntäpeurat uusittiin. Ne alko olee jo niin vanhanaikaisia...
|
|
|
Post by Horsma81 on Nov 10, 2013 17:53:20 GMT 2
Paljon ostettavaa jälleen, nuo apinat hmmm pitääkin tänä vuonna ostaa gorillat vielä kotiin Ja tuo roikkumaha sika
|
|
|
Post by riivioe on Nov 10, 2013 22:32:10 GMT 2
Maaorava! Ihana niitä pitää hankkia pesue. Herra tossavainen kanssa. <3
|
|
|
Post by maatuska on Nov 11, 2013 22:01:43 GMT 2
Lunni!!! <3 :3
|
|
|
Post by luupiha on Nov 14, 2013 22:24:38 GMT 2
Äägs, en ole vakuuttunut, mä en vain yhtään pidä siitä millaseksi noiden Schleich figujen tekstuuri on mennyt. Toi biisoni pitää tosin nähdä livenä... Muuten aika tasalaatusen näköstä. Toi minipossu on tosi tökerö, meinaan aikasempi versio samasta otuksesta niin moninkertasesti parempi i98.photobucket.com/albums/l248/onnenruikku/MISC/IMG_2000_zps9f366ee1.jpgAnteeksi negailusta <:3
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Nov 14, 2013 22:59:19 GMT 2
Äägs, en ole vakuuttunut, mä en vain yhtään pidä siitä millaseksi noiden Schleich figujen tekstuuri on mennyt. Toi biisoni pitää tosin nähdä livenä... Hei mulla on jo pari vuotta ollut kans joku ongelma ton tekstuurin kanssa. Se on musta jotenkin liian röpelöinen tai yksityiskohtainen, mikä ei sovi kaikille figuureille. Mutta yleensä figuurit näyttää sit livenä paremmalta. Mut mun mielestä esim. Papon nisäkkäät ei oo noin yksityiskohtaisia, vaikka niiden dinosaurukset on taas ihan älyttömästi. (ja oon samaa mieltä, toi uus minisika on helvetin ruma... :'D) Oon aina vaan niin innoissani kun uudet figuurit julkastaan että keskityn tietoisesti vaan positiivisiin asioihin
|
|
cathy
New Member
|
Post by cathy on Nov 15, 2013 17:20:36 GMT 2
Musta suurin osa noista uutuuksista on ihan hienoja. Katselin Collectan uusia ja niistä tasan ainoa on varmaankin hylje, jonka hyllyyni huolin. Kuolleita dinoja ja rumia hevosia... Yäk. Mutta makuja on monia.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Nov 15, 2013 19:20:47 GMT 2
Musta suurin osa noista uutuuksista on ihan hienoja. Katselin Collectan uusia ja niistä tasan ainoa on varmaankin hylje, jonka hyllyyni huolin. Kuolleita dinoja ja rumia hevosia... Yäk. Mutta makuja on monia. Mä oon nähnyt vasta osan CollectAn uutuuksista ja oon kyllä ihan fiiliksissä. Pussiahma ja kasuaari on molemmat niin mun wantlistillä. Sit shakaali oli myös ihan jees. Xenoceratopsin väritys oli makee, mutta en välttämättä halua sitä figuuria omaksi kuitenkaan. (Haha, mulla on varmaan kaikki 2013-julkaisutkin ostamatta) Joo sorry että puhun collectasta sch-topikissa, mutta eipä täällä juuri muutenkaan ole keskustelua, niin ei luulis haittaavan. Jos löytyisi kuvat muistakin collectan uutuuksista, niin vois jopa tehä oman topikin niillekin.
|
|
|
Post by horselover1989 on Nov 20, 2013 18:23:31 GMT 2
hevoset hankin kuten aina
|
|
|
Post by Deseo on Nov 30, 2013 22:19:41 GMT 2
Kultseja ja bernejä... taas... No jaa, nuo tulee varmaankin taas ostettua, vaikka tylsiä ovatkin. Bernit näyttävät anatomisesti kohtalaisen koirille, mutta kultujen takaset ovat taasen todella kummalliset. En osaa sanoa onko kinner liian korkealla vai kulmaus pielessä... vai molempia. Tai sitten se on vaan kuvakulma... Ja tuo kävelevä kultsu on kuin suora kopio tuosta tämän vuoden aussista... Lokki, lunni ja maaorava täytyy nähdä livenä. Kuvassa näyttävät kivoille
|
|
cathy
New Member
|
Post by cathy on Nov 30, 2013 23:00:04 GMT 2
Minkä ihmeen takia mikään firma ei ikinä tee yhtäkään figua novascotiannoutajasta? tahtoo!!
|
|
|
Post by horselover89 on Jan 9, 2014 12:55:50 GMT 2
Nyt on tulossa ekat vuoden 2014 hevoset mulle kahtoo millasii ne sit "livenä" on
|
|
|
Post by horselover89 on Jan 16, 2014 13:11:55 GMT 2
noni tänää sain ekat tän vuoden hevoset
|
|
|
Post by Horsma81 on Jan 17, 2014 19:21:56 GMT 2
Vantaan Toys R Usissa oli kohtuu valimkoima uutuuksia. Itselleni tarttui mukaan: vuonohevoset, shetlanninponivarsa ja tamma, falabella ruuna, sika, siili, maaorava ja 2 apinaa (oliko nämä laiskiaisia). lisäksi bongasin sieltä lähes kaikki uutuus eläimet (lunni, berninpentu ja bandat jäi näkemättä), eikä kuvastoa löytynyt kuvia saatte ylihuomenna. jahka saan nämä kuvattua kotisivuilleni.
|
|