Noniin, nyt vihdoin ehdin ottaa kuvia. On ollut kaikenlaista hässäkkää (esim muutto, mun schleichitkin on vielä laatikossa :'D)
Leijonakuningas tuli silloin kun olin ala-asteella ja se oli todella iso juttu silloin. Eli osa mun figuureista on jostain sieltä lapsuudesta ja osa on kertynyt myöhemmin. :DD
En nyt silleen varsinaisesti eti näitä figuureja, mutta ostan jos tulee vastaan
Haluaisin kyllä hyeenoista enemmän figuureja, kun ne on aina kaikissa sarjoissa tosi aliedustettuna. :/
Tässä näitä varmaan yleisimpiä figuureja Suomessa, eli Mattelin valmistamia. Alaoikealla Kiara ja Kovu kakkososasta (pikkusiskojen perintöä
)
Tuon Jylhäkallio-leikkisetin mukana tuli muistaakseni pikku-Simba, Nala, Zazu ja Timon.
Tiedän että multa puuttuu ainakin Scar, Sarabi, Rafiki ja ehkä jotain muita tästä sarjasta....
Applausen TLK-figuureja. En yhtään tiedä mitä muita tähän sarjaan kuuluu.. Nämä ovat about saman kokoisia kuin Mattelin.
Jotain tämmösiä actionfiguureja, joilla on kaikilla liikkuvia raajoja ja jotain toiminnallisuuksia. Vähän tämmöstä burger king -fiilistä..
Jungle Friend Babies -sarjaa. Tuo keinutsydeemi kuuluu oikeasti vauva-Timonille ja -Pumballe. Pumba vaan on hukkunut jonnekin. Pikku-gepardi on jostain kirppikseltä, niin siihen kuuluva lisäosa puuttuu...
Löysin sarjasta lisää infoa täältä (
ghostofthedoll.co.uk/Forum/index.php?topic=907.0)
Minit. Oikealla puolella pääsiäismunista tulleita. Keskellä joku random Rafiki, joka saattaa olla Nestlen. Pieni Kovu on jostain mini-leikkisetistä, johon saattoi kuulua myös Kiara. Scar ja Pumba on Nestlen.
Sitten lopuksi vielä kasa sekalaisia:
Zazussa lukee muistaakseni Kodak, joten se saattaa olla tullut filmipakkauksen mukana...
Ahdistuneen näköinen Timon on joku kynänpäähän laitettava juttu.
Tuo Scar on about saman kokoinen kuin Mattelin/Applausen figuurit, mutta kevyempää materiaalia. Aluksi luulin feikiksi, mutta mahassa lukee kyllä (c)Disney.
Itseasiassa toi toinen Timon kuuluukin varmaan tohon samaan sarjaan kuin nuo actionfiguurit...