|
Post by Deseo on Apr 3, 2013 17:22:16 GMT 2
Mun on ihan pakko esitellä mun uudet kishu-ihanuudet, Kaiyodon tuotantoa tältä vuodelta Tämmössestä sarjasta. Noilla kuuluisi olla semmoiset vihreät tukitelineet jaloissa, mutta otin pois lumihankikuvan ajaksi. Taas yksi uusi rotu kokoelmaan.
|
|
|
Post by luupiha on Apr 3, 2013 20:58:08 GMT 2
Hankin nuo samaiset koirat myäs ihan vasta =w=
Mä olin kyl aika onnellinen kun kaiyodolta tuli jotain itseä kiinnostavaa tänä vuonna, se toinen uusi eläinsarja ei oiken hetkauttanut.
|
|
|
Post by Deseo on Apr 9, 2013 19:38:45 GMT 2
Millainen se toinen eläinsarja on? Luulen, etten ole vielä törmännyt siihen.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Apr 9, 2013 22:01:14 GMT 2
Söpöjä noi koirat<3 Pakko mennä ebayhin vähän kattelemaan jos löytyis jotain kaiyodoja itellekin Millainen se toinen eläinsarja on? Luulen, etten ole vielä törmännyt siihen. Mun mielestä se toinen sarja oli tää: Noi puput on ihan kivat, mutta muut ei ihan innosta
|
|
|
Post by luupiha on Apr 10, 2013 1:57:17 GMT 2
^ tuo sarja tosiaan.
Molemmat linnut melkeen kiinnostais, mutta joku niissä pistää vastaan.
Toi sininen hummeri, nyt kun katson uudestaan, on kyllä aika sairaan suloinen....koska sininen hummeri! D8
|
|
trista
Junior Member
|
Kaiyodo
Apr 10, 2013 19:15:31 GMT 2
Post by trista on Apr 10, 2013 19:15:31 GMT 2
Totta, tuo hummeri on kyllä aika hauska. Ja söpö Mutta jos nyt ainakin yrittäisin olla keräämättä ötököitä ja nilviäisiä... Mun mielestä toi taigapunavarpunen (öö googlasin ton just, en todellakaan tunnista mitään lintuja haha) on kyllä ihan kiva, mutta oikeestaan tykkään kerätä lajeja jotka ees jotenkin tiedän. Eikä linnut muutenkaan oikeen oo ehkä ihan se mun juttu. edit: Kun kävin eilen tosiaan kattelemassa kaiyodoja ebaysta, niin huomasin että tänä vuonna on julkaistu tämmöinen Tyrannosaurus-sarja: Ihastuin jotenkin tohon Yutyrannukseen (tuo vihreä jolla on höyhenpeite). Laji on kohtuullisen uusi löytö ja nimetty ilmeisesti vasta viime vuonna. Olisin muuten varmaan ostanutkin sen, mutta olen tässä kuussa muuttamassa enkä tiiä ehtiikö HK-paketit perille alle kuukaudessa... Täytyy laittaa muistiin, että jos joskus tulee vastaan
|
|
|
Post by Deseo on Apr 11, 2013 8:36:20 GMT 2
Eiku nii, ne on nuo. Joku esitteli STV-foorumilla jänikset ja tuon hanhen. Hanhi oli kyllä upean yksityiskohtainen. Ja yllättävän iso, pikkasta isompi kuin se schleichin seisova sinisorsakoiras. Ne olivat kyllä niin eri planeetoilta kun seisoivat siinä kuvassa vierekkäin. Sininen hummeri saa sympatiat täältäkin. Voiko noiden valkoisten mulkosilmien söpöä katsetta vastustaa Kuoriaisetkin on kivat, mutta jos lähden öttiäisten tielle, ni sieltä ei oo paluuta. Nuo japanilaiset osaa tehdä pienetkin raajat ja viikset niin tarkoiksi. Ja ötiköitä on paljon... Juu, annoin itelle sen verran myöten, et tilasin Kaiyodon/Yujinin? katkaravun. Muistuttaa niin meidän vanhaa Kake-katkaa.
|
|