|
Post by Deseo on Apr 11, 2013 8:53:00 GMT 2
bullylandinfo.nettisivu.orgTaas etsiskelen kuvia tuonne rakentamalleni Bullyland elikoiden infosivulle. Sain eilen vihdoinkin laitettua kaikki farmielikot, joista olin löytänyt kuvat. Myös dino-osio on kasassa uusia lukuunottamatta. Samoin lemmikkieläimet. Jos löydätte jotain elikoita/teillä itsellänne on kuvia, jotka tuolta puuttuvat, olisi mukavaa, jos linkittäisitte niitä tähän tai sivuston sähköpostiin. Kuvastoja löytyy nyt muutama enemmän, mutta 90-luvun loppu ja 2000-luvun vaihteelta puuttuu melkein kaikki. Samoin 80-luvun puolelta. Noita kuvastoja/tietoja kaipaan edelleen. Älkee toistaiseksi välittäkö noista "nimeämättömistä" eläimistä. Kasailen nimet pikkuhiljaa jahka ehdin. Jos sivuston ärsyttävät mainokset loikkaavat silmille, kannattaa laittaa ad-block päälle.
|
|
|
Post by Horsma81 on Apr 11, 2013 11:45:14 GMT 2
Hei tuohan on kätevää, etsit samalla minulle tuon yhden hevosen tiedot
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Apr 11, 2013 16:05:50 GMT 2
Täs olis nyt muutama: Haisunäätä, vuosi ja sarjanumero puuttuu Orava, vuosi 1984, sarjanumero puuttuu Mursu, vuosi 1986, sarjanumero puuttuu Musta kolli, vuosi 1989, sarjanumero: 66352 Mulla on varmaan jotain muitakin ( esim. huomasin että mulla on tässä koneen vieressä topi-antilooppi) mutta tuossa nyt alkuun pari. Aijoo, tuolla sivulla on kategorian "Large dinos" alla figuurit jotka on about 5 cm kokoisia, joten en tiedä onko tuol large kauhean kuvaava nimitys
|
|
|
Post by Deseo on Apr 11, 2013 21:48:15 GMT 2
Kiitos Krista kuvista ja tiedoista En tiennytkään, että ne dinot ovat niin pieniä, vaikka näkyhän se aika selvästi kun lähemmin perehtyy. Nappasin silloin nuo otsikot suoraan 1996 kuvastosta. Muokkasin niitä nyt vähän selkeämmiksi kuvaston antamin tiedoin. Tulee vielä varmaan muuttumaan aika lailla, kun löydän loputkin vanhat dinot. Voishan tuonne laittaa kuvastostakin kuvan suoraan, mut on vähän turhan pieni ja suttunen...
|
|
noora
New Member
|
Post by noora on Apr 13, 2013 17:16:04 GMT 2
Nopeesti vilkastuna mulla taitaa olla useampia sellasia mitä sulta puuttuu. Jos jaksat kahlata mun sivut läpi ja ettiä, mistä haluut kuvat, niin voit joko ladata sieltä suoraan tai pyytää multa parempilaatusena tai voin ottaa ihan uudetkin kuvat. Nää on järjestetty niin eri systeemillä ku sun sivut, että ei mee ihan heittämällä.. noorasark.weebly.com/collection.html
|
|
|
Post by Deseo on Apr 18, 2013 19:20:22 GMT 2
Kiitos Noora. Kurkistelen sivujasi.
|
|
noora
New Member
|
Post by noora on Apr 23, 2013 9:05:45 GMT 2
Löysin vielä tämmöset pikku-Bullyt joita en oo laittanu mun sivuille: (lukee Bully 1986) (Bullyland) (Bully)
|
|