|
Post by konimini on May 1, 2013 2:00:39 GMT 2
Tunnistaakohan kukaan tällaista n. viisisenttistä, pehmytmuovista tyrannosaurusta? Heppu on leimaton, mutta ilmiselvästi Jurassic Park -tyyliin veistetty. Löytynyt hää on Suomesta.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on May 3, 2013 17:53:48 GMT 2
Pitäis olla Jurassic Park 3 -karkkimunasta tullut. Näitä on myyty leffan julkaisun aikoihin eli olisko ollut n. 2001. Eikö siellä missään (hännän tyvessä) lue jotain tyyliin (c) Universal Studios & Amblin? Oon löytänyt netistä tämmösen kuvan, jossa pitäis olla koko sarja: ((Multa puuttuu enää tosta sarjasta Triceratops ja Pteranodon, eli jos joltain löytyy ja haluaa niistä luopua niin ota yhteyttä! Mulla pitäis myös olla 1 ylimääräinen naaras-raptor jos jotakuta kiinnostaa)) En löytänyt kuvaa noista JP3-karkkimunista, mutta ne olivat aika samanlaisia kuin JP ykkösen aikaan myydyt TOPPS-karkkimunat, joista kuva tässä: Eli tommonen kova vaalea muovikuori, jonka sisällä lelu ja vähän jotain karkkia. Kuten voi huomata, JP kolmosen aikaiset dinot olivat vähän hienommin tehty kuin nuo ykkösen
|
|
cathy
New Member
|
Post by cathy on May 3, 2013 18:48:50 GMT 2
Oi vitsi, mä muistan noi munat, ne joista ei ole kuvaa, olivat muistaakseni mustia. Vaikken olekaan dinosaurusten ystävä, kävin leffan aikoinaan katsomassa.
|
|
|
Post by konimini on May 4, 2013 13:13:41 GMT 2
No sehän se on - suurkiitos! Mitään leimaa mallista ei löytynyt, mutta tästä tunnistuksesta rohkaistuneena uitin sitä maalinpoistolitkussa tovin, ja jo löytyi raa'asta muovista maalin peittoon aikoinaan jäänyt kirjoitus: T.M. (Toy Major, vanha tuttumme) © Universal Studios & Amblin, aivan oikein.
Muistan nuo JP ykkösen aikaan myydyt munat kyllä, mutten myöhempiä. Eihän se ylimääräinen naarasraptorinne, trista, ole sattumoisin kaupan? Vaihdossa minulla ei lie hääviäkään tarjota, mutta voin halutessanne katsoa, mitä löytyy, ja lähetellä yksityisviestiä.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on May 5, 2013 13:43:28 GMT 2
Cathy, mun mielestä ne JP3-munat oli kans tommosia vaaleita, mutta niiden päällä oleva suojamuovi tais olla kyllä musta. Noita munia löytyy ebaysta aina välillä avaamattomina, mutta just tällä hetkellä ei tietenkään oo yhtään JP3-munaa tarjolla Tässä googlaillessani huomasin myös, että JP kakkosesta on tehty tommosia munia, mutta mua nyt häiritsee kun en tiedä mitä noista on tullut sisältä! En oo varma onko noita JP2-munia myyty edes koskaan Suomessa, koska silloin kuin Lost World tuli niin täällä myytiin ainakin semmosia normaaleja Lost World -pääsiäismunia, joista tuli pikkudinoja. No sehän se on - suurkiitos! Mitään leimaa mallista ei löytynyt, mutta tästä tunnistuksesta rohkaistuneena uitin sitä maalinpoistolitkussa tovin, ja jo löytyi raa'asta muovista maalin peittoon aikoinaan jäänyt kirjoitus: T.M. (Toy Major, vanha tuttumme) © Universal Studios & Amblin, aivan oikein. Muistan nuo JP ykkösen aikaan myydyt munat kyllä, mutten myöhempiä. Eihän se ylimääräinen naarasraptorinne, trista, ole sattumoisin kaupan? Vaihdossa minulla ei lie hääviäkään tarjota, mutta voin halutessanne katsoa, mitä löytyy, ja lähetellä yksityisviestiä. Juu myyn raptorin pois mielelläni (yritän vähän pienentää kokoelmaani ) Lähetän kohta YV sulle. Oon siis itse päätellyt että naaraat olis noita "kaljuja", joita esiintyy kaikissa leffoissa ja koiraat olis niitä vaan kolmosessa esiintyviä, joilla on semmonen irokeesi päässä Mä muuten luulen et toi TM tarkoittaa tässä tapauksessa 'trademark' eli sitä, että Jurassic Park on rekisteröity tuotemerkki
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on May 5, 2013 15:36:05 GMT 2
Sori tuplaviesti, mutta sain just selville että tossa kuvassa ei ookkaan koko sarja (ihmettelinkin et onpa outoo tehä 11-osainen sarja). Sarjaan kuuluu vielä ankylosaurus (joka multa myös puuttuu), löysin Ebaysta. Mulla tosin on tosta China-merkkinen muottikopio. Oon aina ihmetellytkin et mikä toi on kun se on chinasaurukseksi niin kivan näköinen
|
|
|
Post by konimini on May 5, 2013 22:18:02 GMT 2
Kas, tuon ankylon olen itsekin joskus nähnyt. Mä muuten luulen et toi TM tarkoittaa tässä tapauksessa 'trademark' eli sitä, että Jurassic Park on rekisteröity tuotemerkki Kallistuin samaa pohtiessani erisnimen puolelle T.M.:n lisättyjen pisteiden vuoksi - vaikka ne ovat kyllä aika mikroskooppiset ja saatan olla niiden olemassaolon suhteen väärässä.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on May 17, 2013 13:13:15 GMT 2
Vaikka vielä muutama viikko sitten en tiennyt koko ankylosauruksen olemassaolosta, löysin sen eilen kirpparilta ! Jostain syystä tykkään enemmän tosta kopiosta ... :'D Eli edelleen puuttuu triceratops ja pteranodon (ellei tohon sarjaan kuulu VIELÄ jotain josta en olis tietoinen) :DD Mä en kyllä nää että tossa TM-tekstissä olis niitä pisteitä, mutta tosiaan toi teksti on niin minimaalista, ettei oikein saa mitään selvää
|
|