trista
Junior Member
|
Post by trista on Aug 4, 2013 22:49:03 GMT 2
Aina välillä Schleichin yms. figuureja tulee bongailtua telkkarista ja leffoista. Tänne voisi kerätä omia havaintoja figuureista Esimerkiksi Ylellä oli ehkä... ½ vuotta sitten (heitto, voi olla kauemmankin aikaa sitten) sellainen "jatkuu-video", jossa esiintyi Schleichin poistunut jääkarhu. Tää aihe tuli mieleen kun porukoilla selailin jotain naistenlehteä (Anna, MeNaiset tms???), jossa mainostettiin kesän uutuus-kynsilakkasävyjä tämmöisellä kuvalla Kieltämättä ihan nerokas idea (kun yleensä lehtien kynsilakkajutut on semmosia, että lakoista on valutettu sellaisia "lammikoita" paperille ja that's it), mutta mua vähän ahdistaa noiden Schleichien "pilaaminen" (olisin itse mielelläni ottanut tuon ketunpennun). Noi pari Chinaa tossa ei haittaa läheskään niin paljon, oonhan itsekin maalannut honkkarieläimiä ja tehnyt niistä jääkaappimagneetteja, mutta nuo "merkkielukat" :''''D Ainiin, sisällysluettelossa oli laitettu mainos tosta jutusta kuvatekstillä "Peurakin tykkää pinkistä"(tai jotain) ja teki mieli antaa palautetta "SE ON KUDU!!" :DDD Ootteko muut bongailleet figuureja missään?
|
|
cathy
New Member
|
Post by cathy on Sept 5, 2013 21:32:45 GMT 2
Tiistaina Rekkakuskit jäällä-sarjassa oli Lisan rekan kojelaudalla Schleichin friisiläistamma. =) Viime sunnuntain Aamulehden liitteessä taas olin minä kokoelmahyllyni kanssa Kerää koko sarja-jutussa... Kaikkeen sitä ihminen sekaantuu.
|
|
|
Post by Deseo on Sept 6, 2013 22:46:21 GMT 2
Voihan, en oo mistään onnistunu löytämään tuota juttua Aamulehden sunnuntai-liitteestä... Onkohan jollain täällä vielä lehti tallessa, jos sais vaikka skannattua tai kuvattua sen meitin onnettomien nähtäville?
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Sept 11, 2013 18:36:01 GMT 2
Jee Kaisa, onneks postasit Facebookkiin sen artikkelin nii pääsin lukemaan <3 Kiva juttu oli muuten. Tiistaina Rekkakuskit jäällä-sarjassa oli Lisan rekan kojelaudalla Schleichin friisiläistamma. =) Jee just tämmösii bongailui haluun!! Mul ei oo nyt tullu pitkään aikaan bongailtuu mitään lelui mistään leffoist tai mistään, mut joku ehk tietää et kuuntelen japanilaisii bändei nii täs on joku photoshoot mun lempparibändin kitaristist Safarin alligaattorin kaa hahaha. Ja sit yks Ikuma (joka oli ennen And-nimisen bändin vokalisti, en tiiä mitä nykyään tekee) on vähä sellane dinosaurus-friikki, nii sil on myös Papon dinoja Oon ymmärtäny et se on ainaki osan niist saanu lahjaks faneilt haha. Sorry, mul ei oo ku joku giffi täst lol.
|
|
|
Post by maatuska on Sept 12, 2013 20:20:52 GMT 2
Hitsugi, ihana pieni demoniötökkä, susta vois tehdä figuurin <3
No hyi tost toisest en sano mitään... <__<
Niin no siis oisko mulla jotain sanottavaa aiheeseen... No valitettavasti ei oikeestaan. Ainoo mikä tulee mieleen, niin musta oli sympaattista kun elokuvassa Zathura oli Ugly Doll <3 Eli on kyllä pehmolelu mut... :''D
|
|
|
Post by konimini on Nov 25, 2013 5:12:59 GMT 2
Russell Howard's Good Newsissa käyttävät Papon rexiä, Safarin (?) raptoria sun muita välillä: youtu.be/oIfDOazEkKA?t=24m30s(Upote ei toimi, silkka linkki siis.)
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Nov 30, 2013 17:08:02 GMT 2
Aa Russell Howard <3 Oon aina iloinen jos Papon t-rex näkyy jossain, koska se on yks mun lemppari (joo todellakin tiiän ettei oo "anatomisesti korrekti") <3 Kävelen aika usein yhden sellasen suomiravintolan ohi ja niillä on ikkunassa sellasia pieniä poroja, jotka on maalattu valkosiks ja sellasiks "wanhan ja entisöidyn" näkösiks. Nii aina mietin et onkohan ne Schleichin poroja, kun näyttää vähän samalta. Täytyis joskus ottaa kuva niist hehe
|
|