trista
Junior Member
|
Pokémon
Oct 31, 2013 22:01:01 GMT 2
Post by trista on Oct 31, 2013 22:01:01 GMT 2
Hei mua kiinnostais tietää kuinka moni täällä keräilee pokemoneja. Ja kuinka moni tietää pokemoneista mitään (on kattonut sarjaa/pelannut pelejä yms) :DD Tässä mun pokemon-installaatio Joitain ehkä puuttuu kuvasta. Ite kerään silleen vaihtelevasti nykyään. Oikeastaan oon keskittänyt mun keräämisen lähinnä Eevee-figuureihin (mun lempipokemon!) ja sen eri evoluutioihin. Kun tässä syksyllä julkastiin uudet pokemon-pelit ja liuta uusia Pokemoneja, niin Eeveekin sai uuden evoluutionin, Sylveonin. Tää topikki tuli mun mieleen kun kävin eilen Ebayssa tutkimassa löytäisinköhän halvalla jostain Sylveon-figuurin, niin löysin tämmösen ihanan sarjan (ja yhden toisenkin Eevee-sarjan, mutta en löytänyt koko kuvaa niistä) Harmi vaan että mulla ei oo vielä yhtäkään noista. Muita pokemoneja joista tykkään on Pachirisu, Buneary, Raichu, Lapras yms yms yms.
|
|
|
Post by maatuska on Nov 2, 2013 2:58:00 GMT 2
No minäpä vähän keräilen näitä kanssa! Vaikka mulla onkin aika viha-rakkaus suhde Pokémoniin, niin liikaa makeita otuksia et vois dissata ihan kokonaan Pienenä en tykänny, teininä vasta alko kiinnostaa, ympäristön paineet ja silleen. Rubya oon pelannu, on edelleen kesken Mutta! Oon myös pelannut korttipeliä (jopa kerran), ja mulla on ihan oikea pakka jolla voi pelata, en vaan osaa sääntöjä :''D Tykkään lähinnä kummituspokemoneista <3 Banette on ihan ehdoton suosikki, koska hei joku lelu joka on katkera kun se on unohdettu ja siks se vaanii lapsia ja pistelee itseään neuloilla! Ei voi olla mitään makeempaa! Toinen ihana on Drifloon joka on ilmapallo, ja se tarttuu lapsia kädestä ja yrittää saada ne mukaansa. Aika sydäntä särkevää kamaa. Keräsin just listaa mitä poksufiguja vielä haluun, ja niitä tuli aika paljon... Muutamia mainitakseni: Duskull Dusclops Dusknoir Yamask Litwick Lampet Chandelure Et saa tarjota jos tulee vastaan... :''D Just oon kuitenkin myyny puolet mun pokemoneista ja pitäny vaan kivoimmat! <3
|
|
trista
Junior Member
|
Pokémon
Nov 30, 2013 19:24:48 GMT 2
Post by trista on Nov 30, 2013 19:24:48 GMT 2
Joo, oon tullut siihen tulokseen et kannattaa poksujen kanssa miettiä tarkkaan et mitä kerää.. Esim just kummituspokemonit on hyvä kohde ku niit ei oo niin älyttömästä kuitenkaan.. Nii ja sorruin sit Ebays ostaa tän koko Eevee-sarjan ku ne on nii ihanii<333 <3 Eeveiden lisäks haluisin vielä ainaki näistä figuureja / näitä mulla ei ole vielä yhtään ;_; -Emolga -Linoone -Mightyena -Houndoom -Absol -Mareep + Flaaffy -Shinx -Joltik -Zebstrika En tiedä miks mut tykkään ehkä eniten vesi- ja sähkötyypin pokemoneista (tai käytän niitä yleensä peleissä). Haluisin niin hirveesti ostaa ton uuden pokemon X/Y -pelin, mut se on julkastu Nintendo 3DS:lle ja mulla on vaan DS, nii pitäs ostaa uus konsolikin ja sit tulis ehkä liian kalliiks yy.
|
|
|
Post by Horsma81 on Dec 6, 2013 23:14:34 GMT 2
Ei saa näyttää noita Eeveitä, juuri kun harjoita itsehillinnän opettelua Miten perustelen noiden tilauksen siskolleni
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Dec 7, 2013 14:15:36 GMT 2
Ei saa näyttää noita Eeveitä, juuri kun harjoita itsehillinnän opettelua Miten perustelen noiden tilauksen siskolleni No emmäkään kertonu mun siskolle, eikä se vieläkään tiedä vaikka se on mun kämppis hehheh Tajusin muuten just et erilaisia pokemoneja on jo yli 700... Että onnea heille jotka ovat asenteella "Kaikki kerätään!"
|
|