|
Post by Deseo on Oct 31, 2013 23:25:06 GMT 2
Safarin uutuudet paljastettiin jo pari viikkoa sitten. Tuossa videolla esitellään kaikki uutuudet. Mukaan osui muutamia upeita malleja. Osa valitettavasti uudelleenmaalattuja tai VW elikoista pienennettyjä. Koirat ikävän "söpöjä" ja mäykyn kulmaukset ovat perin merkilliset...
|
|
|
Post by luupiha on Nov 1, 2013 23:06:46 GMT 2
Harmittaa että toi valkonen biisoni on vaan se sama vanha malli uusilla maaleilla.......mutta pakko kai se on silti hankkia :B Lienee ainut joka menee safarilta hankintaan. vitsi että häiritseekin ton mäykin jalat < Kummalliset.
|
|
cathy
New Member
|
Post by cathy on Nov 2, 2013 13:26:47 GMT 2
Joo... Enpä tahdo muita kuin nuo minikultsut ja kissat.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Nov 3, 2013 23:16:07 GMT 2
Haluaisin tuon Good-luck dragonin! Koska se on varmaan olevinaan (/hyvin paljon inspiroitunut) Falcor Päättymättömästä Tarinasta. Joka oli skidinä mun lempielokuva (ja on vieläkin). <3 Paitsi mun silmään näyttäisi, että ainoana erona sille oltais tehty 6 jalkaa.... :''''D Myös toi Good Luck dragonin alla oleva "Wyvern" näyttää vähän siltä, että se on inspiroitunut yhdestä Näin Koulutat Lohikäärmeesi -elokuvan loharista.... Ja jos toi musta susi ei oo VW-kokoa, niin haluaisin myös senkin. En oikein hahmota noista mitoista, et minkä kokoinen se oikeasti on. Mutta jos sopii muiden Safarin ja Schleichin susien joukkoon, niin sit pääsee wantlistille. Mulla ei ole vielä yhtään mustaa sutta mun wolf packissa. Aikaisemmin julkaistu musta susi mulla on jo normivärisenä, niin tää uusi malli olis mieluisampi : ) Saa nyt nähdä hankinko mitään. Nykyään ostan uutena figuureita niin harvoin eikä Safari kuulu ihan mun lempimerkkeihin.. Muuten kohtuu taktinen valinta Safarilta julkasta Pachyrhinosaurus nyt. Varmaan menee kaupaksi hyvin kun jouluna tulee ensi-iltaan Walking with Dinosaurs -elokuva, jossa päähenkilöinä on pachyja. : )
|
|
|
Post by horselover1989 on Nov 20, 2013 18:25:39 GMT 2
tuleeko heppoi vaan 3 no ne hankin
|
|
|
Post by konimini on Dec 11, 2013 6:46:39 GMT 2
Koirat ikävän "söpöjä" ja mäykyn kulmaukset ovat perin merkilliset... On noita näköjään muuallakin, kulmauksia: Viime vuonna briteissä kovasti mainostettu uros.
|
|
|
Post by Deseo on Dec 14, 2013 23:47:04 GMT 2
Hyi kamalaa Siinä on koira isolla päällä ja minikokoisilla jaloilla. Min todella toivon, että tuo on vain näyttelyseisotus, eikä koiran takasten asento ole oikeesti noin sairas, vaikka eipä tuon elämä voi kovin kaksista olla muutenkaan ko maavara on rinnassakin vaan pari senttiä. Onni sentään ettei otus ole ylipainoinen... En ymmärrä noita jenkki/britti näyttelyhihhuleita, joilla on pakonomainen tarve vääntää koirat luonnottomiin asentoihin. Ei tuo ole minun silmään mitenkään esteettistä, eikä kyllä tuo esille koiran rodunomaisia piirteitä millään lailla.
|
|
|
Post by konimini on Dec 15, 2013 1:44:57 GMT 2
Kyllä sen takasissa lie kääpiöyttä vakavampaakin vikaa, jos vertaa yhtä matalaan, samassa asennossa esitettyyn rotutoveriinsa täällä: www.miniaturedachshundclub.co.uk/Championship_show/2013/ms_results_2013.htm(Sivumennen sanoen näyttävät rouvat näyttelyporukka yhtä sisäsiittoisilta luomuksilta kuin eläimensä.) Tuosta olisi hauska laittaa Safarille noottia taas.. Kehuvat mielellään opettavansa figuillaan lapsille eläinrakkautta ja luonnontieteitä. Taitaisi tällaisten tieteitten rakastaminen mennä vähän Mengelen puolelle.
|
|
|
Post by Deseo on Dec 15, 2013 23:40:52 GMT 2
|
|
|
Post by routasusi on Feb 3, 2014 22:49:44 GMT 2
Jaahas, taas vanha suden malli maalattuna mustaksi. Tahtoisin uusia malleja susista!
|
|