|
Post by Horsma81 on Sept 25, 2014 12:00:52 GMT 2
No niin kohta on 2015 vuosi ja nyt alkaa tämä spekulointi mitä uutta ilmestyy, siis ihan mitä tahtoisitte saada uutta?
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on Oct 4, 2014 23:17:43 GMT 2
Kelpuuttaisin jonkun anatomiatietoisen ja mielikuvituksellisen hevosveistäjän, joka ei tee kaikkia hevosia samasta muotista ja hölmöillä anatomioilla. Saisi tulla jälleen se sama ihana tunne nimeltä "pakko hankkia!" jota ei ole ollut vuosiin.
|
|
|
Post by konimini on Oct 5, 2014 1:26:13 GMT 2
Nautoja, nautoja. Niitä ne vieläkin tuntuvat osaavan tehdä. Mitäs itse?
|
|
|
Post by Horsma81 on Oct 9, 2014 12:55:15 GMT 2
Itse toivoisin Keijuista että ns. mustat keijut tulisi takaisin. Sitten olisi kivoja haltija hahmotkin. Lisää nautojakin olisi kiva saada. Ja tietenkin letittömiä hevosia parinen
|
|
|
Post by Horsma81 on Oct 17, 2014 19:07:56 GMT 2
Ekat ensi vuoden Schleichien kuvat julkaistu. Eli minishettikset kyseessä
|
|
|
Post by routasusi on Oct 26, 2014 0:09:00 GMT 2
Ei kovin lupaavaa kuvaa anna nuo minishettikset. Itse kaipaisin vähän "karkeampaa" otetta scleichin figuureihin. Nykyisin ne kaikki on kivin satukirjoista kiskottuja. Ja uusia susi hukkasia halua!
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Oct 26, 2014 1:08:30 GMT 2
Itse toivoisin uutta täplähyeenaa... Kelpaisi myös se heroes-sarjan (?) hyeena ilman kaulapantaa Myös Australian eläimistöä olisi kiva saada lisää. En tiedä kuuluiko aiemmin julkaistu pogona enemmänkin lemmikkieläinsarjaan, mutta antaa toivoa siitä että aussieläimiä tulisi lisää Erityisesti toivoisin kasuaaria ja pussiahmaa. Useinhan brändit kopioivat toisiaan ideoissa, joten elättelen toivoa, että kissamaki ja pikkupanda voisivat ilmestyä Schleichinkin valikoimaan.
|
|
|
Post by piizja on Nov 8, 2014 19:36:53 GMT 2
|
|
|
Post by routasusi on Nov 9, 2014 22:34:49 GMT 2
Tässä linkki videoon joka esittelee kaikki uutuudet. www.youtube.com/watch?v=hHLxE6W9IFMPari uutta sutta tulossa, joista toinen ei ollut kovin lupaavan näköinen. Arktinen hukka taas näytti ihan kivalle. Odottelen innolla.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Nov 10, 2014 20:38:48 GMT 2
Hei jee toivoin uutta täplähyeenaa ja kas kummaa sellainen näyttäisi tulevan ens vuonna o/ Menee wantlistalle Onpas paljon käärmeitä tulossa... Noi kuvat on niin huonolaatuisia ja sitäpaitsi promokuvia, niin en osaa sanoa figuurien laadusta juuta enkä jaata ennen kuin nään vähän realistisemmat kuvat / livenä kaupassa. Mun mielestä taas irvistävä hukkanen oli aika hauska ja kivan erikoinen. Tykkään vähän persoonallisista figuureista Arktinen susi on ihan ok ja on onnistunut tavoittamaan mielestäni sen, miltä arktiset sudet näyttävät (ainakin kuvissa) eikä ole vain perussusi valkoiseksi värjättynä (vrt safarin "uudet" mustat ketut ja sudet). Voisin kyllä senkin haluta, vaikka Safarin valkoinen susi on kyllä mun true love <3 Toi demonisen näköinen lammas puhuttelee myös. Ja tuo musta kissa on huippusöpö! Tuttuun tapaan dinosaurukset ei puhuttele Schleichillä yhtään. Kentrosauruksessa on jotain yritystä, mutta loput.. en tykkää Paitsi mini Quetzacoatlus on kyllä suloinen Bayaloista tykkään tuosta vihreästä kalasta. Hei tietääkö joku noista seeffereistä, kun siinä joulukalenterissahan on just aikuinen ja pentu saksanpaimenkoira merkitty "exclusive", niin onko ne nyt noi samat vai oikeesti jotain excluja?? Koska on kyllä vähän vammasta, jos ovat samat... Niin ja onko toi Tennessee Walker ori ihan sama kuin vanha, mutta eri värityksellä? Näyttää mun silmään ainakin hyvin samanlaiselta... En tosin hevosista oo oikein perillä....
|
|
|
Post by konimini on Dec 26, 2014 20:57:40 GMT 2
Itse toivoisin uutta täplähyeenaa... Kelpaisi myös se heroes-sarjan (?) hyeena ilman kaulapantaa Taisitte saada toiveenne! Eikä ole edes huonon näköinen. [Edit. 3 sekuntia myöhemmin: Hei jee toivoin uutta täplähyeenaa ja kas kummaa sellainen näyttäisi tulevan ens vuonna o/ Ehee, tajusinpa iloita hieman myöhään. Siistiä silti!]
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Dec 30, 2014 18:49:21 GMT 2
Itse toivoisin uutta täplähyeenaa... Kelpaisi myös se heroes-sarjan (?) hyeena ilman kaulapantaa Taisitte saada toiveenne! Eikä ole edes huonon näköinen. [Edit. 3 sekuntia myöhemmin: Hei jee toivoin uutta täplähyeenaa ja kas kummaa sellainen näyttäisi tulevan ens vuonna o/ Ehee, tajusinpa iloita hieman myöhään. Siistiä silti!] Joo olin kyllä itsekin vähän yllättynyt kun selasin Schleichin uutuuksia. Kerrankin meni toive nappiin! Hyeenaa odottelen kauppoihin
|
|
|
Post by Horsma81 on Dec 31, 2014 23:01:54 GMT 2
|
|
|
Post by cowboy on Jan 2, 2015 18:19:20 GMT 2
Näköjään tulee nyt muuallekkin maailmaan nuo uudet angus ja hereford -naudat. Hyvä juttu, anguksia en kerennyt onneksi vielä hommaamaan.
Korjaan: herefordeista tulee jostakin syystä vain sonni, ehkä poistuneen simmentalin tilalle...
|
|
|
Post by Horsma81 on Jan 2, 2015 20:45:13 GMT 2
Itse en näe eroja noiden uusien angus nautojen ja vanhojen välillä.
|
|