|
Post by konimini on Dec 26, 2014 20:55:16 GMT 2
Mitäs porukka sai jouluna, sikäli kun olitte kiltisti? Jos joulu toi tai olitte omatoimisia ja hankitte uusia figuja, näyttäkää ne täällä! Muutkin joulukuvat lasketaan, luulisin. Tässä oma joulukarjani (Schleich & Lineol) sekä Kabayan Diplodocus joululahjakirja taustanaan:
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on Dec 29, 2014 23:34:22 GMT 2
Hienoja lahjoja... Tuo diplo kiehtoo. Pentuaikojen dinohullu haluaa joskus vielä päästä riehumaan kunnolla...
Minä en saanut yllättäen mitään figuja. Pelkkää epäsuoraa miniatyyrihörhelöintimahdollisuutta vaan. Pitihän se kaksosen hankkima minimaalausteline (jolle tein pikaseen tukinarun ompelulangasta ettei se vahingossa kaadu, sen verran simppeli vehje) tuonne hyllyyn laittaa ja sisustaa koko taso 1:9 skaalan ateljeeksi. Siitä kuvia joskus muualle, jahka jaksan laittaa nettiin (ajan kysymys vain).
Toinen oikea hyötylahja oli lisäakku kameraan.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Dec 30, 2014 18:44:45 GMT 2
Itse en saanut myöskään figuureja lahjaksi. Mutta ostin itselleni joululahjaksi Re-Mentin Pose Skeleton -sarjan luurankokoiran ja ihmisen. Ihmisen luurankoa en ole vielä avannut paketista, mutta koiralla olen jo leikkinyt paljonkin. Hauva on pikkuruinen, mutta todella monesta kohtaa nivelletty Oi noi Lineolit *__*<3
|
|
|
Post by luupiha on Dec 31, 2014 5:12:30 GMT 2
|
|
|
Post by konimini on Jan 2, 2015 15:06:09 GMT 2
No höh, kun ei figuja juuri tullut - mutta omatoimisuus lie hyve. SBH Phoenix on aikas hieno - yksi parhaita värivaihtoehtoja tähän mennessä julkaistuista, mielestäni. Mikä piru tuo Iron Golem on? Re-Mentin luurangot ovat houkuttaneet itseänikin! Tuo kuva ei juuri helpota asiaa. 1:9-skaalan ateljee täytyy päästä jossakin vaiheessa näkemään. Muistat tehdä siitä sitten jumalattoman sotkuisen. Realismi ensin.
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on Jan 3, 2015 19:49:55 GMT 2
Ateljee oli jo heti ensiksi sotkuinen (siivosin sen että saan sotkea uudelleen), ja kunhan joskus saan sen vakinnutettua (en viitsi vielä tappaa hyllyjä maalilla kun en tiedä saanko uudet tilalle) niin varmasti räjäytän sen. Hylly itsessään kyllä jo kuntonsa puolesta kelpaisi ensimmäiseksi nukketaloprojektiksi kun ei ole vaaraa pilaantumisesta (yhdestäkin kohtaa takaseinä irti). DeviantARTin puolelle tupsahti ainakin yksi kuva yksityiskohdasta, mutta linkkaan artikkelin ateljeesta kunhan ensin saan kirjoitettua sen (ja en tod. kiirehdi).
Kelpaako tässä myös kysyä, mitä uutena vuotena tapahtui, jos siinä olisi jotain figumaista ollut? Mie taisin tehä noita rottia ja äskettäin keksin lakata vanhoja heppakustomeitani.
|
|
|
Post by konimini on Jan 6, 2015 16:21:29 GMT 2
On siinä katsomista, ateljeessa. Varmaan oli myös väsäämistä.
Uusi vuosi meni itselläni mallailemisitta - eipä tuosta ole juuri raportoitavaa. Onko lakkaa nauttineiden hevoskustomeiden tovereiksi ilmaantunut tai ilmaantumassa uusia?
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on Jan 6, 2015 22:55:47 GMT 2
Uusia on ilmaantumassa... Itseasiassa viisi kaakkia on työn alla; saatan laittaa kaksosen tekemään ainakin yhdelle osia, koska en itse osaa. Pääsääntösesti teen itse kaiken. Jokaiselle lätkin massaa naamaan, jouhiin, teen uusia häntiä ja myös korvat pitää tehdä uusiksi noiden tehdaskuntoisten Schleichien lehmänkorvien tilalle.
Niistä sitten enemmän tuonnempana ja muualla, kunhan saadaan 1:1 ateljee kasaan täällä. Siinä vaiheessa saa hevoset kyytiä dremeliltäkin (toivotaan...).
|
|