trista
Junior Member
|
Post by trista on May 11, 2013 15:34:58 GMT 2
Edellisellä foorumilla oli tämmöinen ketju nii ajattelin aloittaa tännekin. Eli tarkoitus on postailla tänne omia viimeaikaisia hankintoja, joille ei halua välttämättä aloittaa omaa topiccia (siis ainahan figuurien hankinta on jippiin arvoinen asia !) Mulle tuli pari viikkoa sitten vaihdossa Deseolta Schleichin buurinvuohipukki. No tänään löytyi kirppikseltä hänelle vaimo! <3 Enää baby puuttuu...
|
|
|
Post by konimini on May 11, 2013 17:31:55 GMT 2
Buurit ovat hienot! Pukki on Schleichin vuohista ja lampaista mielestäni komeimpia malleja. Tässä omia ilonaiheitani, pari päivää sitten postista tulleita (joskin Toy Majorit ovat jo männä talvelta, mutta iskin ne kuvaan siltikin - minulle ovat yhä aika uusia löytäjä).
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on May 28, 2013 22:51:42 GMT 2
Ihania noi koirat etenkin tolleen ryhmäkuvassa!<3 Noi dobermannit on jotenkin tosi kivoja Tänään löysin Vallilan Emmauksesta joitain Leijonakuningas-figuureja. Vaikka en oo silleen hirveen aktiivisesti TLK-figuureja keräilly, niin olin silti ihan super-iloinen kun löysin vihdoinkin Sarabin! Jostain syystä Simban äiti on tosi harvinainen, vaikka Mattelin muita figuureja tulee suht usein vastaan.
|
|
|
Post by Horsma81 on Jun 3, 2013 18:18:34 GMT 2
Tämän päivän Schleich löydöt Laitetaanpa kuvat pesun jälkeen
|
|
|
Post by konimini on Jun 5, 2013 23:02:09 GMT 2
Melko löytö Horsmalla. Netitsekö satsin metsästitte? Tristan Sarabia (tai muutakaan Sarabia) en leluna kuunaan edes pentuna muista nähneeni, tosiaan. Onnea molemmille harvinaisuuksista! Tässä oma eilen saapunut ilonaiheeni - Takaran pikkuseepia. Heppu ei tosin jääne huomaani, vaan jatkaa lahjaksi isommilleen. Silti, virneitä tuo sen aikaa kirjahyllyssäni irrottaa.
|
|
|
Post by Horsma81 on Jun 7, 2013 15:55:35 GMT 2
En netistä, ihan kirpputorilta noi löysin
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Jun 7, 2013 22:24:19 GMT 2
Tosi söpö tuo seepia <3 Ja vitsi mikä löytö Horsma! Kirppareilla tosiaan saattaa tulla vastaan vaikka mitä aarteita. Etenkin vanhat Schleichit ja Schleich classicit lähtee kirppikseltä yleensä todella edullisesti, koska kukaan ei tiiä et ne on ees mitään Schleichejä. Jostain uusista on joillain mammoilla tietoa, että jotkut kerää niitä joten niistä on ookoo pyytää samoja hintoja kuin kaupassa vaikka ne olis kuinka huonokuntoisia.. Tristan Sarabia (tai muutakaan Sarabia) en leluna kuunaan edes pentuna muista nähneeni, tosiaan. Onnea molemmille harvinaisuuksista! Jjoo toi Sarabi tuntuu monelle TLK-keräilijällekin olevan vähän mysteeri. Näin jollain foorumilla joskus keskustelua, jossa pohdittiin että kuuluuko kyseiseen sarjaan Sarabia ollenkaan. Itse muistan nähneeni Sarabi-figuurin paketissa myynnissä R-kioskin ikkunassa joskus ysärinä, mutta sen jälkeen en koskaan nähnyt sitä. Kunnes tiemme kohtasivat taas, nyt 2013-vuonna
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Jun 11, 2013 23:18:43 GMT 2
Tänään sain ensimmäisen 2013-vuonna julkaistun Schleichini (vasta nyt) Vuohi, jonka muutenkin olin ajatellut hankkia, tuli vastaan kirpparilla erittäin kohtuulliseen hintaan
|
|
|
Post by konimini on Jun 12, 2013 1:03:09 GMT 2
Hää on kaunis peräti! Veistojälkensä on paljon Schleichilta tottumaani yksityiskohtaisempaa.
|
|
|
Post by luupiha on Jun 13, 2013 10:11:06 GMT 2
Tristan Sarabia (tai muutakaan Sarabia) en leluna kuunaan edes pentuna muista nähneeni, tosiaan. Onnea molemmille harvinaisuuksista! Jjoo toi Sarabi tuntuu monelle TLK-keräilijällekin olevan vähän mysteeri. Näin jollain foorumilla joskus keskustelua, jossa pohdittiin että kuuluuko kyseiseen sarjaan Sarabia ollenkaan. Itse muistan nähneeni Sarabi-figuurin paketissa myynnissä R-kioskin ikkunassa joskus ysärinä, mutta sen jälkeen en koskaan nähnyt sitä. Kunnes tiemme kohtasivat taas, nyt 2013-vuonna Tää on hauskaa, nimittäin sain joskus joululahjaksi juurikin tuon Sarabi figuurin. Ei mulla tietenkään sitä(kään) tallessa enää ole...harmi sinänsä. Tää on verrattavissa kyllä siihen kun omistin yhden suht. harvinaisen ja etsityn safarin carnegie collectionin figuurin (Australopithecus, nainen), mutta heitin sen jossain vaiheessa _roskiin_. Ei ikinä enää. (puolustukseni sanon etten silloin todellakaan tiennyt että sillä voisi olla jotain arvoa)
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Jun 13, 2013 22:42:08 GMT 2
Oho! Uskon, että todellakin harmittaa toi Australopithecus. Ja vielä ROSKIIN! :OO Hää on kaunis peräti! Veistojälkensä on paljon Schleichilta tottumaani yksityiskohtaisempaa. Joo mäkin tykkään. Siitä tänä vuonna julkaistusta kilistä en pidä niin paljon... Schleichillä on nykyään vähän kummallinen tapa tehdä "söpöille" eläimille isot mustat alien-silmät. Joillekin, esim. se jänis, ne sopii, mutta mielestäni eivät kuitenkaan vuohelle.... Ainiin, lisää vuohiuutisia. Jo aikaisemmin mainittu Buuri-pariskuntani sai tänään lapsen! (joo asun Hietsun kirppiksen vieressä, joten saan aika usein lisäystä kokoelmaani näin kesäisin)
|
|
|
Post by konimini on Jun 20, 2013 0:00:07 GMT 2
Onnea Tristalle buurikilistä! Olen vähän samaa mieltä niistä uusista alien-silmistä - termi on osuva ja toteutuksensa mielestäni ..noh, hieman karmea. Niillä kileillä on selkeästi jotakin ylimaallista tietoa. Vietin tänään maailman parhaimman aamupäivän heräämällä postilaatikon kolahdukseen, jota (ja sitä seurannutta ylösryntäämistä) seurasi onnesta soikea puolitoistatuntinen kahvia hörppien ja Kaiyodoja kooten. Tulokkaat ovat Filippiineiltä (linnut) sekä Yhdysvalloista (koirat & kani). Kuvasta jäivät vek Tristan lähettämät mahtaisat koirat - myös ne "nautittiin kahvin kanssa" saapuessaan. (Heistä vielä kiitos!)
|
|
|
Post by Deseo on Jul 2, 2013 17:10:59 GMT 2
Kerrassaan upeita löytöjä kaikilla. Onnittelut näin yhteisesti Tuo Sarabi on mielenkiintoinen, minäkään en tiennyt sen olemassaolosta, vaikka meillä oli pentuna noita samaisia figuja. Hieno otus! Itellä on ollut vähän hiljaiseloa tällä rintamalla... lähinnä kiireen ja/tai laiskuuden vuoksi. Muutamia makoisia hankintoja on siitä huolimatta tullut tehtyä. Ja näistä osasta kiitos kuuluu koniminille Tänään saapui kauan etsinnöissä ollut musta puudeli, aivan täydellisessä kunnossa ja kohtalaisen halvalla. Nyt uupuu enää SE beagle schleichiltä. Laitan lisää kuvia iltasella.
|
|
|
Post by konimini on Jul 2, 2013 22:34:07 GMT 2
Jee, saitte puudelskat - onnea!
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Jul 5, 2013 19:57:10 GMT 2
Nuo Koniminin Kaiyodot on niin söpöjä! Ostaisin varmasti niitä itsekin, mutta en kerää varsinaisesti lemmikkejä. Paitsi jos löydän joskus tuon villakoiran ruskeana versiona tarpeeksi edullisesti. Toi ranskanbulldoggi on kyllä söpöin <3 Ja onnea myös Deseolle ihanista villiksistä! Mun viimeaikaisia hankintoja: Asun siis Hietsun torikirppiksen vieressä ja näin kesäisin käyn siellä melkein joka päivä. Tässä on jotain mun löytöjä. Kuvassa vaan parhaat (lähinnä oon löytänyt jotain maatilaeläimiä ja tuplia, useimpina päivinä en mitään). Erityisen iloinen olen muurahaiskarhusta ja vyötiäisestä. Niistä (ja sudesta ja ilveksestä) tosin jouduin maksamaan 2 €/kpl. Kyllä se oli silloin kirppiksellä vähän nihkeää, mutta mietin että netissä maksaisin ilomielin niistä tuon summan ja vielä postikulut päälle Pikkukarhu ja mäyrä ovat muuten Bullylandin. (kuvassa myös koniminilta vaihdossa saatu alppivuohi) Sitten tänään tuli postissa luupihalta ostamani Primeval-sarjan smilodon ja Safari ltd.:n savannikoira. Kuvassa myös Dinoriders-sarjan smilodon joka löytyi aikaisemmin Kurvin Fidasta. En varsinaisesti haali actionfiguureja, mutta Primeval oli joskus ihan mun lempparisarja (tykkään vieläkin, en vaan oo kattonut pitkään aikaan vaikka kaikki tuotantokaudet löytyy hyllystä), niin oon joitain sen sarjan figuureja hommaillut. Ja Dinoridersit on jotain mun lapsuudenjuttuja. Kai ne on ihan arvokkaita.
|
|