trista
Junior Member
|
Post by trista on Sept 11, 2013 18:10:27 GMT 2
Wow, onnea, en ole edes ikinä nähnyt noita Marxin koiria. Onko tuo harmaa pesukarhu Playvisions? Ihana. Mitä merkkiä noi ihanat koiranpennut on tossa oikealla? Noi snautseri, villis ja labbis? Noni, Salli on kyl rekannu tänne foorumille mut vois alkaa pikkuhiljaa kirjottelee ku sit kerta on oikee keskusteluuki tääl > ELI VINK VINK VAAN, MEIKKU!
|
|
|
Post by maatuska on Sept 12, 2013 20:27:55 GMT 2
Aww, vähän kivaa et mut muistettiin ja et elukat sai kodin <3
No mulla soi tänään ovikello ja siellä oli posti-setä joka toi mulle Jafarin kirjeessä <3 Oli hyvä herätys.
|
|
|
Post by Deseo on Sept 14, 2013 9:16:33 GMT 2
Onko tuo harmaa pesukarhu Playvisions? Ihana. Mitä merkkiä noi ihanat koiranpennut on tossa oikealla? Noi snautseri, villis ja labbis? Pesu on K&M merkkinen kuten tuo oranssi sakarakala myös, aikalailla samaa kokoa ovat ku Playvisionit, joita on tuossa kaksi koiraa pesukarhun takana. Pentukoirista mulla ei sitten ookkaan mitään hajua. Olettaen aika uusia ovat ja kaikki samasta pakkauksesta, mutta noilla ei oo mitään merkkejä tai tekstejä missään... Täytyy pitää silmällä kauppojen leluhyllyjä, jos vaikka sieltä tulisivat vastaan. Noita pentuja on meidän FB-ryhmässä vielä myynnissä, jos kiinnostaa
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Sept 16, 2013 12:20:08 GMT 2
Onko tuo harmaa pesukarhu Playvisions? Ihana. Mitä merkkiä noi ihanat koiranpennut on tossa oikealla? Noi snautseri, villis ja labbis? Pesu on K&M merkkinen kuten tuo oranssi sakarakala myös, aikalailla samaa kokoa ovat ku Playvisionit, joita on tuossa kaksi koiraa pesukarhun takana. Pentukoirista mulla ei sitten ookkaan mitään hajua. Olettaen aika uusia ovat ja kaikki samasta pakkauksesta, mutta noilla ei oo mitään merkkejä tai tekstejä missään... Täytyy pitää silmällä kauppojen leluhyllyjä, jos vaikka sieltä tulisivat vastaan. Noita pentuja on meidän FB-ryhmässä vielä myynnissä, jos kiinnostaa Aa, K&M oliski ollu mun toinen vaihtoehto. PV ja K&M menee mul niin sekasin, ku ne on samankokosii ja osa viel ihan samanlaatusiikin Aijaa, luulin ihan et ne olis jotain japanibrändii, toi puudeli näytti ihan silt Kivoja silti, vaikka en niitä hingu hyllylleni kun en koiruuksia varsinaisesti kerää.
|
|
|
Post by luupiha on Oct 3, 2013 18:44:37 GMT 2
Figuuriharrastus ollut vähän jäähyllä, tai no silloin tällöin jotain tullut hankittua, muttei oikein mitään mainitsemisen arvoista.... Mutta tänään postista tuli kauan etsimäni Noah's Pals-sarjan myskihärät :3 Hieman naarmuja heissä, mutta ei haittaa<3
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Oct 15, 2013 11:31:54 GMT 2
Ihanii noi Noah's Pals -härät<3 Haluisin tosta sarjasta muutamia figuureja (kinkajut!<3 ), mutta tuskin tulee tapahtumaan Sain eilen postis Schleichin vanhan suden joka on ollut mun wantlistilla jo kauan <3 Hän on aika kulunut, mutta jotenkin tuo nuhruisuus sopii sille
|
|
|
Post by konimini on Nov 20, 2013 6:34:29 GMT 2
Noah's Pal -myskihärät ovat perin viehkoja. Pidän turkkien veistotyylistä. Schleichin vanhan suden ilme on myös hieno. Omia vastalöytämiäni tai -saamiani muutaman viime kuun ajalta:
|
|
|
Post by konimini on Dec 15, 2013 2:14:21 GMT 2
Panenpa tuplaviestiä ihmismielten rassaamisen uhallakin - saadaanpa hieman eloa tännekin, ehkä? Ohessa uutukaisiani - keskellä eritoten odotettu tulokas Deseon kädenjälkeä. Häälle on oma lankansa täällä.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Dec 15, 2013 23:17:38 GMT 2
Hei apua luulin kommentoineeni jo sun edellisiä hankintoja! Mikä on tuo linnun luuranko sinisen pullonkorkin päällä? Hesperornis tms ? Jotenkin tuo punasilmäinen krokotiili vetoo muhun, vaikka ei oo yhtään mun kokoelman tyylinen.. Ihana tuo pieni valkoinen pekingeesi tai joku <3 Ja myös sun uudet hankinnat on hienoja. Toi bordercollie (??) on ihana! (joo en oo hirveen perehtynyt koirarotuihin) Deseon koiraa kommentoinkin jo hänen omassa topikissaan. Mutta siis ihan mielettömän upea. Ite en oo oikeen pitkään aikaan hankkinut mitään figuureja. Yleensä mun figuurikokoelma karttuu aina kesäisin, kun ehin käymään kirppiksillä Tosin nyt tätä kirjoittaessani pistin yhden figuurin tilaukseen ebays, saa nähdä tuleeko perille. Viimeks oli vähän huonompi tuuri saman figuurin kanssa, onneks sain sentään rahat takas. Mutta siitä sitten enemmän jos hän suvaitsee saapua
|
|
|
Post by konimini on Dec 16, 2013 22:42:59 GMT 2
Kiitän kommentista, hee! Linnunluuranko on Kaiyodon Aquatales -perunpingviini. Valkoinen pikkukoira on STS:n Nandon uudelleenmaalaama, koko matkan Indonesiasta tänne matkannut. Punasilmäinen kroko on Britainsin 1974-jousisuinen versio.
Laita ihmeessä eBay-tulokasta tänne, jahka saapuu!
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Dec 31, 2013 2:29:44 GMT 2
Laita ihmeessä eBay-tulokasta tänne, jahka saapuu! No tässä tulee :D Itseasiassa hän saapui vihdoin luokseni jo perjantaina, mutta kun noi ilmat on tollaset, niin täällä on ollut niin hämärää jopa keskipäivällä ettei voi kuvailla. Mutta tänään paistoi hetken aurinko, mikä on ihanaa <3 Siis heti kun näin Kaiyodon tän vuoden tyrannosaurus-sarjan, mun oli vaan saatava sarjan Yutyrannus! (En tiedä miks :'D Joku designis vaan vetos muhun) Mun kolmas höyhenpeitteinen dinosaurus! :D (toiset on Primeval raptor-actionfiguuri ja Walking with Dinosaurs -blindbagista tullut Troodon tai joku, pitäis vissiin se leffakin käydä kattomas) En tiedä miksi, mutta mulla on selkeästi joku juttu höyhenpeitteisiin tyrannosauruksen serkkuihin, nimittäin Safarin Dilong on ollut mun wantlistalla vaikka kuinka kauan :D Tässä vielä T-rex-serkun kanssa yhteiskuva. En tiiä miks jotkut Kaiyodon vanhat figuurit pyörii Ebayssa vuodesta toiseen, mut sit jotkut vaan katoo eikä niitä saa mistään. Nii en viittinyt ottaa riskiä Yutyrannuksen kaa, ku ajattelin et jos en sitä tänä vuonna hommaa niin se hävii ikuisuuksiks :D Mulla tosiaan oli vähän vaikeuksia tän hankkimisessa, kun kerran jo hukkui postiin. Mutta tällä kertaa oli sit vähän parempi onni matkassa, yutyrannus baby saapui kotiin turvallisesti mukanaan joku tämmönen musta pupu! :O Paperin mukaan hän on "Amami no kuro usagi" eli suomennettuna Amamin mustajänis (tms.). Wikipedian mukaan suomeksi Riukiunkaniini (lol en tiennyt et Ryukyu on suomeks Riukiu :'''D). Vaikka siis unelmani on käydä joskus Okinawalla, en kyllä tietääkseni ole sieltä mitään pupuja tilaillut. En nyt tiedä onko tää joku ekstra vai vahinko myyjän puolesta? :D En oikein tiedä haluunko pitää ton vai en.. Tosin wikipediaa luettuani en ehkä haluukkaan luopua siitä. Elävä fossiili mainittu, nii alko kiinnostaa :DD
|
|
|
Post by konimini on Jan 14, 2014 4:32:09 GMT 2
Hää on hieno! Meinasin itsekin langeta höyhenversioihin naku-rexeistäni, mutta päädyin hamstraamaan vain tuon setin kallon ja luurangon. Nuo Kaiyodon uudet teemasetit näyttäisivät tosiaan saapuvan julkaisunsa aikoihin eBayhin halvalla, nopeasti muuttuvan naurettavan kalliiksi ja sitten katoavan kokonaan. Suoraan Japanista noita vielä saa halvalla, vaan tiedä sitten, kuinka kauan. Mustajänislahjakin on siisti! Ovat vinkeän näköisiä elukoita oikeasti. Mmm, elävät fossiilit.. Myös: Jos kuunaan tahdot troodonista eroon, ilmoittaudun kotiehdokkaaksi sille. 8) Tässä omia äskettäisiä löytöjäni:
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Jan 18, 2014 0:41:25 GMT 2
Ihania taas noi sun uutukaiset<3 Mikä mahtaa olla tuo jännittävä eläin tuossa merihevosen edessä ja Papon oviraptorin ja Toppsin vinttikoiran vieressä? Itseasiassa mulla on WWD-blindbag Troodoneita tuplat. Ja itseasias yhtä Pachyrhinosaurustakin löytyy kaks. Et jos oot kiinnostunu, nii viskaa vaikka YV:tä. Laittaisin kuvaa, mut nyt on yö nii en voi kuvata
|
|
|
Post by konimini on Jan 18, 2014 10:55:36 GMT 2
Jännä eläin on Peter Jacksonin King Kong -version Foetodon - kuvitteellinen jättilisko siis. Näitä oli Tiimareissa elokuvan teattereissapyörintäaikoihin, muistelisin. Laitan YV:tä tulemaan Troodonin tiimoilta.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Feb 12, 2014 22:39:37 GMT 2
Jännä eläin on Peter Jacksonin King Kong -version Foetodon - kuvitteellinen jättilisko siis. Näitä oli Tiimareissa elokuvan teattereissapyörintäaikoihin, muistelisin. No ilmankos en ihan osannut tunnistaa, jos on kerta keksitty laji :DDDDDDDd Mulle tuli tässä viime kuussa yksi mun "graalin malja" eli Schleichin hyeena! Vastoin tapojani, maksoin siitä jopa ihan arvonmukaisen hinnan ja kaikkee. Mut se on täydellisessä kunnossa ja tägikin on (nyt en tiiä uskallanko ottaa sitä pois). Keltaruskeaa väriversiota tästä vielä etsin. Se on niin pikkuinen ja söpö<3 (safarin hyeena vertailun vuoksi kuvassa) Sitten oon ilmeisesti vähän vahingossa alkanut keräämään susia... Nappasin tuon hyeenan kanssa itselleni Toy Majorin suden, joka osoittautui ihan valtavaksi. Tykkään designista ihan sairaasti. Tosin vaikka sudella onkin kauniin smaragdinvihreät silmät, taidan maalata ainakin ne ellen koko sutta. Hyvää vastapainoa tuokin Koniminiltä vaihdossa saamani pikkuruinen Kaiyodon susi. <3 Ja tuon oudon löysin jo ennen joulua vanhan ala-asteeni myyjäisistä. Jokin siinä vetoaa minuun hyvin paljon. Vähän tommosen satukirjasuden näkönen :'''D
|
|