noora
New Member
|
Post by noora on Jul 6, 2013 19:02:02 GMT 2
Upeita Hietsun kirppis -löytöjä! Ja kaikkien muidenkin kaikki uutukaiset Tästäpä muistuikin mieleeni että pitäs omia uusia kuvailla.
|
|
noora
New Member
|
Post by noora on Jul 8, 2013 19:04:21 GMT 2
Mun uusia merenelukoita: 5 isointa on sitä Schleichin erikoissarjaa (vai miten asia kuuluukaan ilmaista), joissa on AAA-leima. Eli ne on kai teetetty AAA:lla mutta lasketaan Schleicheiks 90-luvun alkupuolelta. Pikkuiset on Safarin manaattivauva sekä Schleich authentics merinorsu, jossa kylläkin lukee Safari, eli oisko vastaava kikkailu ku noissa edellämainituissa? Oikokaa tietämystäni jos ymmärrätte enemmän. On mulla pari muutakin uutta mutta ne ois hukkunu tähän ku ne ei osaa uida niin hyvin
|
|
cathy
New Member
|
Post by cathy on Jul 8, 2013 19:33:18 GMT 2
Mä sain juuri tuon AAA:n superihanan hylkeen, ja oon kateudesta vihreä noille Nooran elukoille... Etenkin tuolle merinorsulle.
|
|
|
Post by konimini on Jul 12, 2013 1:58:12 GMT 2
Tristan Hietsu-löydöistä onnea! Tuo vyötiäinen on melko vetoava. Muistan omistaneeni sapelihammakissoista kuvassa oikeanpuoleisen joskus pentuna.. hukkasin sen johonkin pusikkoon lopulta. Nauttikoon vapaudestaan. Omia viimepäiväin uutukaisiani: Yujinin ja Kitan Clubin kaloja. Kaiyodo ja Colorata -esihistoriallisuuksia ynnä pari nykytoveria - osasta näitä kuuluu kiitos Luupihalle. (Kuningasmerikotkaaa!) Vielä muutama erilliskuva - järjestyksessä Yujinin redcap oranda -kultakala; Kaiyodon heti kissankarvainen hallucigenia; Kaiyodon seismosauruksena julkaistu Diplodocus hallorum; Yujinin ryukin-kultakala. Lisäkuvia kiinnostuneille täällä ja täällä.
|
|
noora
New Member
|
Post by noora on Jul 31, 2013 17:32:34 GMT 2
Käytiin Kristan (trista) kanssa tänään kirppiksillä. Kuvasta voi itse kukin halutessaan arvailla, mitkä kuuluu kummallekin
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Aug 1, 2013 10:04:21 GMT 2
<333
Repeen tolle liilalle apinalle vieläkin : D
|
|
|
Post by konimini on Aug 4, 2013 13:18:38 GMT 2
Hyviä löytöjä! Tuo AAA:n merihevonen on hieno malli. Lieköhän oikean ruhon pohjalta valettu.
|
|
|
Post by Deseo on Aug 9, 2013 20:24:21 GMT 2
Ooh noita Yujinin ym. japanilaisten sarjojen kaloja. Yksityiskohtien juhlaa! Mukavia kirppislöytöjä teillä Ekaa kertaa näen nuo beaglevauvat "livenä" ja märis ja dalmu taustalla ovat täysin uusia tuttavuuksia. Mielenkiintoisia. Itelle saapui viikko sitten valtaisa läjä uusia hurtteja, lähes kaikista kuuluu ISO kiitos Lealle. Ensin pääsee esittelyyn kokoelmani uusin todellinen aarre. Verrattoman upea pikkuinen paimenkoira Lean käsialaa. Sanat eivät riitä kuvailemaan kaikkia sen upeita pikkiriikkisiä yksityiskohtia, joten puhukoon kuva puolestaan. (alunperin bullylandin pieni sakemanni) Sitten pari tosaa, keskellä Kaiyodon Sapporo spesiaali ja reunoilla Yujin. Lisää Kaiyodoa, koirasarja vuodelta 2008. Pahoittelut huonosta kuvasta, raukkaparat hukkuvat taustaansa... Ja lopuksi sekalainen seurakunta (ja kaiyodon tosa jälleen) joukossa aiemmin esitelty puudeli. Sakemanni ja bokseri oikeassa reynassa Chap Mein, punapantainen dalmis ja iso keltainen viszla AAA:n, harlekiini dane (vihdoin ja viimein sekin saapui kokoelmaa täydentämään) Breyer, pari Schleichiä ja lopuksi upea valkea porcelaine (entinen new-ray coonhound) STS-foorulta käyttäjän Sumon käsialaa.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Aug 11, 2013 21:55:58 GMT 2
Ihana tuo Lean tekemä koira! <3 Ja ihania nuo muutkin uutuutesi, Deseo! En ole mikään tanskandoggien suurin fani, mutta tuo iso Breyer on kyllä upea! Itseasiassa tossa ryhmäkuvassa on myös meidän tekemät vaihdot (toppsit ja schl mäyrä ), eli ei ihan niin hyvä kirppispäivä meillä sentään. Tuo dalmis on samaa materiaalia kuin ne beaglet, semmoista "kilisevää" muovia. Tiedätkö mitään niistä? Ikää tai valmistajaa yms. Mulla on toi noiden beaglevauvojen (jotka siis Nooran löytö, dalmiksen ostin minä) äiti ja samaa materiaalia oleva siamilainen ollut lapsuudesta asti, ne tuntuvat jotenkin tosi vanhoilta.
|
|
noora
New Member
|
Post by noora on Aug 12, 2013 17:50:20 GMT 2
Upeita koiria, etenkin Lean luomus!
|
|
|
Post by konimini on Aug 13, 2013 17:43:10 GMT 2
Hee, hauska, että saapuivat. Voi noita tosia.. Lähipäiväin kirppislöytöjä - koira uudelleenmaaluukandidaatti: Resincollieita oli kirppiksellä useampia, kuten myös saman sarjan istuvia ja makaavia dalmiksia - jos kukaan haluaa ko. koiria itselleen, voin hyvin käydä noutamassa lisäkappaleita.
|
|
|
Post by Deseo on Aug 14, 2013 22:54:15 GMT 2
Tuo dalmis on samaa materiaalia kuin ne beaglet, semmoista "kilisevää" muovia. Tiedätkö mitään niistä? Ikää tai valmistajaa yms. Mulla on toi noiden beaglevauvojen (jotka siis Nooran löytö, dalmiksen ostin minä) äiti ja samaa materiaalia oleva siamilainen ollut lapsuudesta asti, ne tuntuvat jotenkin tosi vanhoilta. Uskoisin, että nuo beaglet ovat Lundby Bartonin nukkekotielikoita 80-luvulta. Hetken sain kaivaa, että löysin taas netistä tuon katalogikuvan muistojeni tueksi. Mitään logoja noissa ei taida olla, ainakaan omassa emokoirassa ei lue mitään... www.carolineshome.co.uk/gallery.htm
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Aug 15, 2013 9:35:59 GMT 2
Hei kiitos! Enpä tullut edes ajatelleeksi, että voisivat olla nukkekodin eläimiä. Ehkäpä siis muutkin samaa materiaalia olevat figuurini liittyvät jotenkin nukkekoteihin, täytyy tutkia
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Sept 1, 2013 14:15:38 GMT 2
Siivouspäivän löydöt: Erityisen iloinen olen fretistä ja kääpiövuohikutusta (nyt mulla on vanha kääpiövuohiperhekin kasassa, uusista puuttuu vielä osa.) Myös Deseon bongaaminen oli iloinen yllätys En erityisesti ollut kiertelemässä Siivouspäivänä, olin vaan muutaman tunnin kavereideni seurassa myymässä ja lähdin siitä töihin. Ton oravan ostin mun oravakokoelmaan lähinnä siks kun silloin kun oltiin Nooran kans kirppiksel, joku yritti pyytää siit 50 c ja olin ihan et NO WAY ja nyt ku sain sen mielestäni järkevään hintaan nii mukaanhan se lähti Mulle tuli myös joskus viikko sitten vaihdossa Invictan lambeosaurus, jota olin halunnut semmoiset 4 vuotta joten jee.
|
|
|
Post by Deseo on Sept 6, 2013 22:39:18 GMT 2
Kuin myös Krista, on mukavaa välillä törmätä kollegoihin Kirppispäivä jäi itellä vähän laihanlaiseksi (jos ei lasketa sitä Sallin pöytää), mutta muualta on uusia otuksia löytynyt sitten vähän enemmin. Oli mukavaa pitkästä aikaa tulla kotiin ja avata kaikki laatikkoon tipahtaneet paketit. Tässä pääosa sisällöistä, muutama taisi livahtaa kuvasta.. Ja päälle vielä tämmöinen hehkutus. Marx Blue Ribbon koirat 60-luvulta Että olen tätä oottanut neljä viikkoa kädet syyhyten ja nyt pääsin viimein avaamaan lootan. Koko sarja tuli hankittua kerralla, ko hyvään hintaan sain. Parit raajat on päässy ajan mittaan katoamaan, mutta muuten on melkeinpä täydellisessä kunnossa oleva poppoo. Noiden kova muovi on tosi hauraan oloista. Täytyy keksiä joku pomminvarma säilytysratkaisu, jos kyllästyn noihin tuossa pöydällä... Täysin uutena rotuna tuli norjaharmaa, siitä ei taida muita muovisia figuja ollakkaan. Muita harvinaisempia rotuja figuina ovat gordoninsetteri, mastiffi, bedlingtoni, irlanninterrieri ja borzoi.
|
|