|
Post by konimini on Feb 13, 2014 5:15:04 GMT 2
Nuo hyeenat ovat niin herkullisia. Onnea löydöstä! Hokkaido-hukka näyttää perin harmittomalta suurempiensa seurassa.. etenkin tuon julmahkoilmeisen satukirjasuden. Hienoja lisiä kaikki. Ohessa omiani - muassa pikkuhukkaan vaihtuneet troodon ja pachyrhinosaurus, joista Tristalle kiitokseni!
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Feb 16, 2014 0:40:31 GMT 2
Joo satukirjasusi on astetta hurjempi yksilö Toisin kuin tuo CollectAn joku siipisauri (en osaa kirjoittaa niiden nimiä), joka näyttää kovin ystävälliseltä. Vitsi sun uutuudet on aina niin ihanan värikkäitä<3 Tulee ihan figuurikateus, ku mulle aina tulee pelkkiä jotain ruskeita ja harmaita. Mitäs kerään jotain metsäneläimiä :'''''D En ollut edes tunnistaa tota Microraptoria, oon yleensä nähnyt siitä vaan edestä tai takaa otettuja kuvia. Nätimpi kuin luulin Ja aaaaa Primeval Hesperornis!<3 Se mun täytyy joskus vielä hankkia. Kun mulla on melkein kaikki haluamani Primeval-figuurit (future predator, raptori, smilodon... ja james lester, jota en varsinaisesti halunnut vaikka yksi lempihenkilöistäni onkin, mutta se tuli jonkun figuurin mukana)
|
|
|
Post by konimini on Feb 16, 2014 14:44:12 GMT 2
CollectA-hatzegopteryx on tosiaan aika hilpeän näköinen veikko, vaan ei kauaa - aikomuksenani on istuttaa siihen annos lokkien tuimailmeisyyttä, jos vaan kustomointitaitoni antavat myöten. CollectA itsekin korjasi söpöilylinjaansa piirun verran uudessa lentoliskossaan, joka - toisin kuin tämä pastellivärinen nappisilmä yhtä hymyä - esitetään nielemässä kitaansa kokonaista dinovauvaa. Jee!
Jos tahdotte tuon minun hesperornikseni, saatte sen kyllä - se tuli itselleni ikän kuin muiden muassa vain, enkä siitä sen anatomisten epätarkkuuksien vuoksi kovasti välitä. Lähettäkäätten YV:tä, jos haluatte, niin voimma katsella mahdollisia vaihtoja tai muita kauppoja.
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Mar 2, 2014 0:41:02 GMT 2
Aijoo, se uus tosiaan ei oo niin ystävällisen oloinen kuin tuo edellinen lentolisko. Mutta näytä toki ihmeessä kun saa uuden ilmeen Hei voisin kyllä olla kiinnostunut tuosta Hesperorniksesta ainakin jossain vaiheessa, vaikka se ei ihan korrekti olekaan. Oon vaan brittisarjojen ystävä Mulle tuli tämmöset söpöliinit tällä viikolla:
|
|
|
Post by konimini on Mar 22, 2014 14:30:13 GMT 2
Ovatpa ne sööttejä tosiaan - selkäpiitä oikein karmii. Pupu on lähtenyt näköjään pähkinälinjalle. Minkä valmistajan figuja nämä ovat, jos saa udella? En ole ennen nähnyt moisia. Hesperornis säilynee täällä kyllä, jos joskus tuon tahdotte. Ehdin jo teille lähettääkin viestiä noiden WWD3-figujen tiimoilta - liekö tuo tullut perille lainkaan? Laitetaanpa lisäksi kuvaan muutama omista uutukaisistani (sääli, ettei minulla ole noista kätevämpää yhteiskuvaa vielä):
|
|
trista
Junior Member
|
Post by trista on Mar 25, 2014 14:20:51 GMT 2
Bambi ja pupu ovat Re-mentin Yasashii Mori no O-hanashi -nimisestä sarjasta (Sarjan nimi kääntyy suomeksi "Lempeän metsän tarinoita" tms, eli tosiaan joo hampaat sulaa). Niillä on realistisempiakin sarjoja, mutta lähinnä niiden figuurit on tommosia söpösiä. Tässä on linkki niiden eläinsarjoihin. Brändi valmistaa siis lähinnä jotain miniatyyriruokia eikä sen takia siis tuu niin usein vastaan kun puhutaan eläinfiguureista. Taas upeita kaloja. Toi toukka ja munassa oleva poikanen on jotenkin kiinnostavia (Vastasin sun viestiin nyt, sori en ollut ehtinyt käydä täällä vähään aikaan)
|
|
|
Post by konimini on Mar 29, 2014 21:52:44 GMT 2
Aa, re-mentiläisiä! Firman miniatyyriesineet ja -ruoat olivatkin minulle toisaalta tuttuja, vaan eivät elukat. Perin vetoava hummeri heillä ainakin on joskus ollut kaupan.
Sain viestivastauksenne - kiitos! Vastailin makin jo.
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on Mar 30, 2014 2:37:56 GMT 2
Olihan se melkoinen jippii -juttu, kun löysin Prismasta sattumalta odottamattoman LAADUKKAAN nököisen friisiläistamman Scgleich -hyllystä! Siis se rusettiörkki tietenkin, mutta onneksi heppa on musta ja rusetti punainen. Ja onneksi se ei valtaa sen harjaa kokonaan. Tamma on oikein mukava, vaikkakin naamaltaan yhtä tylsä kun Schleichit nykyään on kaikki. Mutta sen silmät eivät ole niin hölmöt kuin oletin.
Kuvaa ei ole koska ostin eilissä ja kameran muistin täydennys on kesken.
|
|
|
Post by konimini on May 8, 2014 4:00:12 GMT 2
Muistankin sen friisin. Se oli mielestäni tämänvuotisista parhaita Schleichin hevosmalleja (toki en ylipäänsä ole Schleichin heppain fani). Meneekö se teillä kustomiksi vai jääkö sillään kokoelmiinne? Eilen tuli todellinen jippii-paketti Japanista. Oli tuota varrottukin. Seassa on jo ylle linkkaamiani japsikaloja muutama, mutta menköön nyt:
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on May 24, 2014 15:55:47 GMT 2
Olen ollut koulun takia epäaktiivinen...
Mutta friisi ei mene kustomointiin, on sen verran laadukas kuitenkin. Moni muu sietäisi kyllä saada uudet silmät ja kaviot, vähintään.
Ja mitämitä, Konimini, näenkö tuolla arapaiman (joku hienoin kala ikinä, en tiedä miksi ja mistä lähtien)?! Tunnistin kai sammenkin. Olen äärimmäisen huono tuntemaan kaloja enää nykyään, mutta noita katellessa tulee sellainen tunne että ne jotka eivät kaloista mitään tiedä, eivät tiedä sitäkään miten monipuolinen laji- ja ulkonäkökirjo noissakin on. Vähän käy kateeksi ihmisten keräilyonnea. Itsellä on kaiken muun kuin figujen keräily nyt räjähtänyt käsiin niin vähän pelottaa. Onnea nyt kuitenkin.
|
|
|
Post by konimini on May 25, 2014 18:12:31 GMT 2
Juu, se friisi on mielestäni Bullylandin hevosista parhaimpia. Ehkä hyvä vaan, ettei mene lihoiksi. Arapaimahan se siellä, oikein nähty! Minulla on toinen kappale niitä kaupan myös, tai vaihtotarjokkaaksi: i146.photobucket.com/albums/r242/hluti/sales/IMG_0627.pngi146.photobucket.com/albums/r242/hluti/sales/IMG_0629.pngi146.photobucket.com/albums/r242/hluti/sales/IMG_0636.pngMyös saman Colorata-valmistajan Queenslandinkeuhkokaloja ( i146.photobucket.com/albums/r242/hluti/sales/IMG_0928.png ) on yksi ylimääräinen, kuten myös Yujinin Thamnaconus modestusta (ekassa ryhmäkuvassa toiseksi alin oikealla) ja Kaiyodon Boleophthalmus pectinirostrista (ekassa kuvassa toisiksi ylin hyppäävä pari oikealta). Laita yksityisviestiä, jos tekee mieli laittaa risaiseksi niiden muiden keräilyharrasteittesi ohella tätä mallipuoltakin vähän. Kalojen monimuotoisuus tosiaan taitaa jäädä monelta tajuamatta, elleivät kalat eläiminä jotenkin erityisesti kiinnosta, kuten useimpia eivät. Toisaalta niiden vähän tunnettua monimuotoisuutta selittää kyllä se vieläkin vähemmän tunnettu seikka, etteivät useatkaan kalalajit ole kovin läheistä sukua toisilleen, vaikka kaikkia summittain kaloiksi tituleerataankin. Useat lajit ovat samalla tapaa kaukaisia sukulaisia toisilleen kuin maanpäällisten karhut ja vaikkapa gibbonit. Noissakin parissa kuvassani osa mallien lajeista on eriytynyt omilleen ainakin 380 miljoonaa vuotta sitten (ja säilynyt muuttumattomana tänne asti), kun taas yksi lie vasta viime viidenkymmenen vuoden aikana omilleen lajiutunut nööbi.
|
|
|
Post by konimini on Aug 13, 2014 17:02:13 GMT 2
Omaa viestiä viestin perään, mutta menköön.. tällaisia olen hankkinut hiljan: Eikö muille ole saapunut uutukaisia? (Nah, ehkä toisaalta muilla on muutakin elämää näin kesälomilla.)
|
|
afu
New Member
|
Post by afu on Aug 13, 2014 22:51:40 GMT 2
Kivoja hankintoja ja onnea kun kykenet ylipäätään hankkimaan mitään. Itsellä ei ole koskaan kesällä elämää mutta ei myöskään rahaa (ikinä), joten hankin hyvin satunnaisesti malleja. Niihin liittyen olen kyllä kaikkea hommannut, mutta koska tuloksia ei vielä ole konelle asti päässyt niin en mene selittämään, ja koska yksikään ostokseni ei esitä mitään eliötä.
No voishan sitä möläyttää, että aikoja sitten hankin CollectAn vanhan pystyynhyppijälipizzaorhin kustomointikokeiden uhriksi.
|
|
|
Post by konimini on Oct 2, 2014 19:07:19 GMT 2
No voishan sitä möläyttää, että aikoja sitten hankin CollectAn vanhan pystyynhyppijälipizzaorhin kustomointikokeiden uhriksi. Jahka hää valmistuu, linkkaat tännekin kuvia sitten! Sain pienimuotoisen nautakohtauksen hiljan, ja - varsinaisena jippiinä - löysin vihdoinkin Schleichin vanhan roikkomahasian: Valmistajat ylhäältä alas, vasemmalta oikealle: Papo 2010 Limousine cow 51131, Papo 2013 Charolais cow 51158, Mojö 2014 Highland cow 387199, Schleich 2013 Texas Longhorn bull 13721, Schleich 2009 Simmental cow 13641, Schleich 2008 Holstein cow 13633, CollectA 2014 Ankole-Watusi bull 88648. Safari Ltd. 2008 Holstein bull 246929, CollectA 2010 Brahman bull 88579, Papo 2013 Texas Longhorn bull 51156, CollectA 2010 Brahman cow 88580, Papo 2011 Simmental bull 51142, Schleich Holstein bull 13632.
|
|
|
Post by Horsma81 on Oct 9, 2014 17:58:54 GMT 2
Sitten kaivataan tietoja nautojen valmistajista. Etenkin ekan kuvan ylärivi
|
|